Master Planul General de Transport al Romaniei - Economie - Investitii

einformatii.ro - Infomatii utile
Cauta in : Informatii Utile | Catalog Companii | Acte Necesare | Stiri | Director Web | Pe Web

Stiri in

 Stiri / Economie / Investitii
Master Planul General de Transport al Romaniei
Senatorul Florin Constantinescu a sustinut o declaratie politica intitulata: Infrastructura rutiera " prioritate a Guvernului Victor Ponta. Puteti citi in continuare textul integral al declaratiei politice.
La inceputul acestei sesiuni parlamentare Premierul Victor Ponta a prezentat cateva dintre prioritatile legislative ale Guvernului. Printre acestea se numara prezentarea Master Planului General de Transport al Romaniei. Apreciez in acest sens deschiderea Ministerului Transporturilor pentru dezbaterea si adoptarea acestui document, fara de care nu se poate aproba Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020.
Asa cum afirma domnul Presedinte Victor Ponta, pentru prima data, Romania are un Master Plan intocmit in baza criteriilor de finantare acceptate de Comisia Europeana. Pentru prima data Romania are un cadru predictibil de dezvoltare a infrastructurii.
Investitiile in infrastructura rutiera si dezvoltarea acesteia reprezinta o prioritate pentru Guvernul Victor Ponta. Acest lucru nu este o premiera. In schimb, un plan riguros a ceea ce se va face in acest domeniu, este o premiera!
Se stie ca Romania are nevoie de autostrazi, de drumuri expres, de o infrastructura rutiera, feroviara, navala, aeriena. Trebuie sa retinem ca ceea ce avem pana acum trebuie pastrat si, mai cu seama, imbunatatit. In urmatorii zece ani se vor construi peste 700 km de autostrada si 1800 km de drumuri expres avand o valoare totala de 28 de miliarde de euro.
Acum nu ne putem lauda cu infrastructura rutiera. In toate regiunile, in sate si comune exista drumuri neterminate si pietruite, in timp ce in orase gropile ne dau batai de cap. Avem o reala problema de timp, siguranta si confort pana ajungem la Nadlac. Este o realitate de care nu suntem mandri si, pe care, in cel mai scurt timp trebuie sa o schimbam.
Autostrazile, drumurile expres si, in general orice proiect rutier, odata inceput si pus in aplicare, poate genera locuri de munca si crestere economica. Ceea ce se incepe trebuie terminat, la termen. Aceasta trebuie sa fie deviza inginerilor de santier.
Raportul calitate-pret trebuie respectat, in beneficiul tuturor romanilor. Investitiile in infrastructura rutiera sunt foarte importante. Trebuie sa-i avem in vedere pe investitorii romani si pe cei straini si sa le oferim un mediu financiar - bancar prietenos, care sa le permita accesarea unui credit, spre exemplu.
Statele europene au o retea de drumuri mai mare decat a Romaniei. Sumele alocate in perioada 2007-2013 in aceste state sunt comparabile cu cele ale Romaniei. Daca punem la socoteala si faptul ca tarile au suprafata mai mica fata de a Romaniei, constatam ca interesul pentru dezvoltarea infrastructurii rutiere in aceste tari a fost mai mare decat in Romania.
Consider insa ca, prin demersul Ministerului de resort, precum si prin consensul fortelor politice, Romania si-ar putea dezvolta reteaua de drumuri. Romania nu mai poate sta in coada clasamentului. Nu trebuie sa repetam greselile din trecut si nici sa facem planurile dupa ureche. Unele tari europene au reusit sa construiasca autostrazi si drumuri expres intr-un timp record. Spre exemplu, Polonia a construit in 7 ani 1500 de km de autostrazi si drumuri expres. Autoritatile poloneze au lucrat in parteneriat public-privat, au pus accent pe investitori. Pana in toamna anului 2013 toate fondurile alocate proiectelor companiei de autostrazi au fost contractate, iar 77% din ele fusesera deja rambursate. In perioada 2007 " 2012, Polonia a fost tara in care infrastructura rutiera a crescut cel mai mult in Europa, o crestere de 106% a drumurilor expres si de peste 230% a kilometrilor de autostrada.
Nu cred ca in Romania nu se poate face performanta. Inclusiv in domeniul infrastructurii rutiere. De aceea, consider ca suntem responsabili deopotriva, indiferent de apartenenta politica, pentru dezvoltarea infrastructurii rutiere.
(Joi 12.02.2015 15:25, Mireille Astrid POPA) © estiri.ro
 Alte articole din aceasta categorie
Autostrada Ploiesti- Brasov va costa 1,36 miliarde de euro si va fi construita de CCCC International din China si Makyol din Turcia, in perioada 2020-2024 (22.05.2019)
Stadiile autostrazilor Bucuresti-Timisoara si Ploiesti-Brasov (17.05.2019)
CFR Infrastructura dubleaza linia Gara de Nord- Aeroportul Otopeni (20.04.2019)
Concorde Old Bucharest Hotel este locatia in care farmecul Centrului Vechi se imbina perfect cu facilitati de ultima generatie (20.03.2019)
Ilie Serbanescu: Salariile mici din Romania - simbolul aservirii si jecmanirii coloniale (15.03.2019)
Lucrarile la metroul spre Aeroportul Henri Coanda vor incepe in a doua jumatate a acestui an (10.03.2019)
AFI Europa vrea sa cumpere Casa Radio cu 60 de milioane de euro (12.02.2019)
Myplant & Garden 2019 (25.01.2019)
Incepe constructia autostrazii Sibiu - Pitesti totalizand 68 de kilometri (21.01.2019)
Dragos si Adrian Paval, proprietarii Dedeman, vor construi un stadion de 25 de milioane de euro la Bacau (14.12.2018)
Crama Macin lanseaza editia limitata de vin - Mostenirea (07.11.2018)
A fost stabilit traseul Autostrazii Ploiesti - Brasov, lucrare estimata la 1,36 miliarde de euro, fara TVA (20.10.2018)
Penny Market extinde parteneriatul cu Federatia Romana de Fotbal (18.10.2018)
Hotelul Caro: noua imagine dupa prima etapa de renovare (04.10.2018)
Moldova fara autostrada: Drumul european E85 are o singura banda si un acostament (03.10.2018)
Autoritatile centrale si locale s-au specializat in risipa banului public pe tot felul de proiecte (21.03.2018)
Magazine Profi la Ciocanesti, Botosani, Piatra Neamt, Ticleni si Vulcan (17.02.2018)
Noi magazine Profi la Bucecea, Bucuresti, Iasi si Popesti-Leordeni (25.01.2018)
Primele inaugurari Profi din 2018 (18.01.2018)
Prinde contur cel mai important proiect de infrastructura rutiera: POD SUSPENDAT PESTE FLUVIUL DUNAREA BRAILA - TULCEA (16.01.2018)
 CURS VALUTAR (lei noi)
Miercuri 10.08.2022
1 EUR -0.33% 4.9050 lei
1 USD -0.88% 4.7905 lei
Toate valutele
Marti 09.08.2022, BNR
Catalog de companii

Adauga o companie
Companii recent adaugate
MOTORKAPPA SRL
Craiova, Dolj, Strada Bariera Valcii nr. 58
> Service
MAXX 2001 SRL
Craiova, Dolj, Calea Bucuresti nr. 17 D
> Stomatologie
AVENSIS CAPITAL CONSULTING SRL
Craiova, Dolj, Strada Stirbei Voda nr. 47
> Consultanta in afaceri
Cele mai accesate companii
MOTORKAPPA SRL
Craiova, Dolj, Strada Bariera Valcii nr. 58
> Service
NEXT GENERATION DESIGN SRL
Craiova, Dolj, Strada Paltinis nr. 16
> Marketing si publicitate
SORICART IMPEX SRL
Craiova, Dolj, Strada Brazda Lui Novac nr. 87
> Distributie carte
fhr.ro - Gazduire siteuri
Director Web

Adauga un website
Websiteuri recent adaugate
Sursa online de accesorii destinate remorcilor
Un sofer care stie ce piese ii trebuie pentru masina sa va merge direct la sursa cand va avea nevoie de un carlig de remorcare. Oricare ar fi carligul care se potriveste masinii, dupa marca si model, comanda si plata se pot face online cu livrare curier
> Piese, Accesorii
Intreaga gama de materiale si echipamente electrice
corpuri si surse de iluminat casnic, industrial si arhitectural; aparataj electric casnic si industrial; produse electrice de medie si joasa tensiune; elemente de automatizari; cabluri electrice si accesorii pentru acestea.
> Electrice, electronice
Bijuterii lucrate manual
Bijuterii handmade cu cristale Swarovski Elements. Coliere, cercei, inele, bratari si seturi de bijuterii. Design modern, unicat!
> Bijuterii
| TOP STELAR | top cele mai votate | top cele mai accesate | siteuri noi | siteuri recomandate | siteuri partenere | A - Z |
Reteaua noastra

© 2002 - 2022 einformatii.ro. Toate drepturile rezervate.
gazduire siteuri
Pagina generata in 0.0856 sec.
google-analytics.com